Založ si blog

Kto nie je na titulke, ako keby ani nežil.

Kto nie je na titulnej strane, ako keby ani nežil. /Zo života pisateľky zopár blogov/.
Nuž stalo sa mi pred týždňom, že som prehnala niektoré moje názory na prezidenta, novinárov a ani neviem na koho ešte. A môj blog „Logika, neopúšťaj nás“,som nenašla na titulke ani vo výklade a ani na pulte. Pozerám čo sa stalo a zistila som, že môj administrátor odložil môj blog pod pult. Opravila som čo sa dalo, ale blog zostal pod pultom. Tak som si povedala nič to, veď za socializmu sa najlepšie veci predávali vždy pod pultom. A moji čitatelia, fajnšmekeri má nájdu aj pod pultom. A skutočne asi cca 200 čitateľov ma našlo a môj blog prečítali. Povedala som si horšie by sa stalo, keby sa blog dostal do trezoru a ja by som ho musela vydať samizdatovo a roznášať po bytoch spriaznených čitateľov, ktorí by si ho nahlas predčítavali pred žúrkou, cez žúrku alebo po žúrke. Síce za 10,20 alebo 30 rokov by sa zo mňa možno stal partizán, ale čo to píšem, disident a mohla by som si založiť združenie a kandidovať zaň na prvom i poslednom mieste do parlamentu, alebo by mi ponúkli moji priatelia zo žúrky kandidatúru na prezidenta. Na takýchto postoch by som mohla vegetovať takých 20 až 30 rokov. Trochu som to vo svojej namyslenosti prehnala, veď ani v Anglicku nemajú v snemovni lordov 100 až 120 ročných poslancov a ani v USA v senáte nie, aspoň som o takom veľmi dôležitom počine nikde nečítala. Pri písaní tohoto blogu som použila trochu nadsádzku. Zistila som totiž, že sa netreba pri písaní blogu brať priveľmi vážne. Treba sa zastaviť, trochu porozmýšľať, zasmiať sa, oddýchnúť si a potom „s plnou vervou sa znova dať do písania blogov a poznámok pod blogmi proti nevychovanej horde opozičníkov alebo koaličníkov“. Pekný piatkový večer Vám prajem. Bibina.

Vláda neprispôsobivých ? .

16.07.2020

DEFICIT 12 MILIARD a prečo?. Nedávno som písala o tom ako naša vláda, s mentalitou neprispôsobivých občanov, berie jeden úver za druhým, v júni narástol na 8,5 miliardy, pribudol nákup ďalších štátnych dlhopisov v hodnote 959 miliónov EUR, splatných v roku 2024 a 2027. Teraz som sa dočítala, že upravujú výsledok návrhu štátneho rozpočtu na deficitnú položku 12 [...]

Dlhy ako u menej prispôsobivých.

10.05.2020

Táto vláda si už za dva mesiace existencie požičala 8,5 miliardy EUR. 8.4.2020 1 miliardu. EUR s dobou splatnosti 3 mesiace a 1 miliardu EUR s dobou splatnosti 6 mesiacov, 9.4.2020 1,5 miliardy EUR s dobou splatnosti 10,5 roka, 6.5.2020 1 miliardu EUR s dobou splatnosti 1 rok, 14.5.2020 2 miliardy EUR s dobou splatnosti 5 rokov a 2 miliardy EUR so splatnosťou 12 rokov. Celkom ide na vrub [...]

Po ústupe ochorení COVID 19 vo svete, bezdôvodne obmedzovaní na slobode.

14.04.2020

Som žena z najrizikovejšej skupiny obyvateľstva chránená pred COVID 19 štátom povinnou dlhotrvajúcou karanténou. Ale možno som ten koronavírus už prekonala a mám naň imunitu. Bude štát kontrolovať u obyvateľstva získanú imunitu na koronavírus?. To ma veľmi zaujíma, pretože z EU sa šíria poplašné hlasy /Uršula… /, že naša riziková skupina by mala mať [...]

Illinois, police

Útok nožom v Illinoise si vyžiadal štyroch mŕtvych a päť zranených

28.03.2024 10:46

Podozrivého muža policajti zadržali. Motív útoku nebol bezprostredne známy.

Baltimore most loď nákladná

Po zrútení mosta v Baltimore našli telá dvoch zo šiestich nezvestných osôb

28.03.2024 10:12

Obrovská nákladná loď, ktorú nebolo možné ovládať a následne narazila do mosta, absolvovala predtým v miestnom prístave „bežnú údržbu motora“.

Rakva / Rakvy / Cintorín / Pohreb /

Nadúmrtnosť po troch rokoch klesla takmer na nulu, podpísali sa pod to dva hlavné faktory

28.03.2024 09:50

Počet zomretých vlani klesol v porovnaní s rokom 2022 vo všetkých krajoch Slovenska.

Štefan Harabin

To je nejaká partizánčina. Harabin poprel podporu Pellegrinimu

28.03.2024 09:00, aktualizované: 10:05

V médiách sa ráno objavila správa, že Harabin pôjde voliť v druhom kole šéfa Hlasu.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 90
Celková čítanosť: 233195x
Priemerná čítanosť článkov: 2591x

Autor blogu

Kategórie