Založ si blog

Archív: február, 2018

Dvojnásobná vražda a tlačové konferencie.

Ja občianka Slovenskej republiky vyzývam policajný zbor Slovenskej republiky, aby internoval poslancov strán: oľano, sas, Beblavého, počas vyšetrovania úkladnej vraždy novinára Kuciaka a jeho snúbenice, niekde možno na pôdu parlamentu, na najvyššie poschodie do toho času , kým sa vraždy nevyšetria. Nemám eurá, aby som si mohla zaplatiť zo pár minút v TAtrojke. Ale viem, […]

Pokračovanie článku

Zimná idylka.

Zimná idylka. Bola nedeľa popoludní, pekný slnečný deň a moje dve Dorky na dvore neustále štekali. Pozriem z okna a vidím, za cestou na svahu sa sánkujú deti, veselo sa pritom hlasito zabávajú. No nedalo mi spomenúť si, že na tom istom mieste sme sa sánkovali i my s bratom, moje i bratové deti a i deti ďalších našich susedov. Takže tam bývalo vždy veľmi rušno. No […]

Pokračovanie článku

Základné školy za socializmu a ja.

Moje školské roky v málotriedke. Nadväzuje na blog „vlastný rodinný dom a moje ranné detstvo“. Otec ako dostaval dom, našiel si prácu vo veľkosklade zo železom a popritom spolu s mamou hospodárili na svojom majetku. Od jari do jesene to bola drina. Na jar založiť úrodu, bolo treba počkať na gazdu ktorý mal koňa kým si svoje polia neobriadil a potom sa už plahočili s […]

Pokračovanie článku

Ako sa rodili Husákove deti.

Dnes dňa 13.2. má moja dcérka narodeniny, a ja som si pripomenula obdobie a deje v tom čase, ako som ju priviedla na svet. Keď sa narodila môj muž bol v tom čase na základnej vojenskej službe a syn mal 18 mesiacov. Z manželom sme sa zosobášili , keď chodil do tretieho ročníka vysokej školy. Ja som už bola zamestnaná a zároveň som navštevovala posledný ročník strednej […]

Pokračovanie článku
ONLINE: Tlak od spojencov? Grécko odovzdá systém Patriot Ukrajine. Rusi zintenzívnili útoky na všetkých frontoch

ONLINE: Tlak od spojencov? Grécko odovzdá systém Patriot Ukrajine. Rusi zintenzívnili útoky na všetkých frontoch

24.04.2024 06:00

Dobytie Očeretyne znamená, že sa Rusku podarilo obísť severné krídlo nedávno vybudovanej ukrajinskej prednej línie, vrátane mínových polí a zákopov.

Odštartovali výstavbu dôležitej cesty na R1. Šoféri sa však na tri roky musia obrniť trpezlivosťou

Odštartovali výstavbu dôležitej cesty na R1. Šoféri sa však na tri roky musia obrniť trpezlivosťou

23.04.2024 18:52

Preťažený úsek, na ktorom pomerne často dochádzalo aj k nehodám, sa konečne skvalitní. Nová štvorprúdová rýchlostná cesta by mala byť hotová do dva a pol roka.

Prieskum: Vo voľbách do europarlamentu by uspeli najviac PS, Smer a Hlas

Prieskum: Vo voľbách do europarlamentu by uspeli najviac PS, Smer a Hlas

23.04.2024 18:46

Do Európskeho parlamentu by sa nedostali SNS, Slovensko, Za ľudí ani Demokrati.

Pellegrini absolvoval fotenie na oficiálny portrét. Novinkou bude pozadie s vlajkou

Pellegrini absolvoval fotenie na oficiálny portrét. Novinkou bude pozadie s vlajkou

23.04.2024 15:58

Zvolený prezident Peter Pellegrini chcel, aby z fotografie vyžarovala aj národná hrdosť. Vyzdvihol preto novinku.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 90
Celková čítanosť: 234422x
Priemerná čítanosť článkov: 2605x

Autor blogu

Kategórie