Založ si blog

Archív: december, 2017

Vlastný rodičovský dom a moje ranné detstvo.

Vlastný domov a moje detstvo v rodičovskom dome. Nadväzuje na Medzičas. Čo je šťastie?. V novom dome bola moja mama veľmi šťastná. Bol postavený medzi cestou /betónkou postavenou Nemcami za Slovenského štátu/ a riekou. Cesta to bola kvalitná , okolo cesty stáli betónové stĺpiky. Pamätám sa ako sme sa s deťmi od susedov hrávali nebezpečnú hru nožnice, kedy sme behali od […]

Pokračovanie článku

OSVETA.

Osveta kontra komercia : Osveta: je to činnosť zameraná na kultúrne povznesenie, na šírenie, dosiahnutie kultúry, vzdelanosti. Osvetu poznáme ľudovú, národnú, zdravotnícku. Toto som vyčítala z internetu. Keď som sa stretla s Ivankou, rodáčkou z našej dediny po pohrebe jej maminy, pýtala som sa jej či ešte robí osvetu. Pobavene sa zasmiala a povedala, to je také zastaralé […]

Pokračovanie článku

Kto nie je na titulke, ako keby ani nežil.

Kto nie je na titulnej strane, ako keby ani nežil. /Zo života pisateľky zopár blogov/. Nuž stalo sa mi pred týždňom, že som prehnala niektoré moje názory na prezidenta, novinárov a ani neviem na koho ešte. A môj blog „Logika, neopúšťaj nás“,som nenašla na titulke ani vo výklade a ani na pulte. Pozerám čo sa stalo a zistila som, že môj administrátor odložil […]

Pokračovanie článku

Medvedia služba pre prezidenta

Medvedia služba pre Kisku. Vysmievajú sa, alebo ironizujú TOPKY.Sk prezidenta republiky, alebo sa mu servilné podlizujú? Či už tak, alebo onak moja mienka je , že mu nadpisom svojho článku zo dňa 12.12.2017 “Kiska zabránil ústavnej kríze“ urobili medvediu službu. 2 300 komentárov k článku. Väčšinu z nich spravili prisluhovači opozície, ktorí mali službu na internete, […]

Pokračovanie článku

Hokejový slaďák pre našu dušu.

Je práve 22,45 a ja staršia žena, antišportovo založená som práve dopozerala na STV 1 nádherný film, plný napätia, emócií, citov. Áno bol to film o slávnom hokejistovi Charlamovovi, trénerovi Tarasovovi, hokejistoch reprezentácie ZSSR. Chválim tento počin Slovenskej televízie, lebo vo filme sme videli Slovanskú náturu. Skromnosť, vernosť, vytrvalosť a hrdosť. I keď […]

Pokračovanie článku

eZDRAVIE naše každodenné.

eHEALTH naše každodenné. V poslednej dobe som mala dva krát domáci úraz. Prvý krát som spadla z posledného polschodíka a podvrtla som si nohu. V rýchlosti som šla otvoriť vchodové dvere s okuliarmi na čítanie na očiach a na ten polschodík som zabudla. No a druhý krát som spadla a udrela som si ľavé rebro, desiatku/slezinové rebro/. Oba razy som bola preventívne u chirurga, […]

Pokračovanie článku

Logika, neopúšťaj nás.

Niekde som čítala, že naši žiaci síce vedia písať a čítať, ale nerozumejú textu, ktorý prečítajú. Chýba im logické rozmýšľanie. No a teraz vidím, že nielen naši žiaci ale i naši poslanci a špeciálne opoziční poslanci nerozumejú písanému textu. Ako môžu schvaľovať pripravené zákony , keď im nerozumejú. Z pripravovaných zákonov si vyberú iba im […]

Pokračovanie článku
Rusi postupujú - na ruskom území. Partizáni odhalili podstatnú slabosť Moskvy

Rusi postupujú - na ruskom území. Partizáni odhalili podstatnú slabosť Moskvy

18.03.2024 13:00

Aj keď tieto akcie majú malý vojenský význam, odhalili slabosť ruských síl, píše poľský analytik.

Čo sa dialo po prvom dueli prezidentských kandidátov: Korčok hovoril o čudnej kampani, Pellegrini sa porovnával s Bidenom

Čo sa dialo po prvom dueli prezidentských kandidátov: Korčok hovoril o čudnej kampani, Pellegrini sa porovnával s Bidenom

19.03.2024 00:51

Pravda sledovala zákulisie prvej debaty dvoch najpopulárnejších uchádzačov o prezidentský post

Korčok - Pellegrini: Prezidentskí kandidáti po prvý raz zoči-voči

Korčok - Pellegrini: Prezidentskí kandidáti po prvý raz zoči-voči

18.03.2024 20:00

Favoriti predvolebných prieskumov sa stretli v prvom priamom predvolebnom dueli.

Žilinka prerozdelil prokurátorov, Lipšic ide na legislatívny odbor

Žilinka prerozdelil prokurátorov, Lipšic ide na legislatívny odbor

18.03.2024 14:55

Prokurátori ÚŠP si prevzali dekréty o ich zaradení na jednotlivé GP SR, kde budú pôsobiť po zrušení špeciálnej prokuratúry.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 90
Celková čítanosť: 232916x
Priemerná čítanosť článkov: 2588x

Autor blogu

Kategórie