Založ si blog

Archív: august, 2017

Aké sú moje korene, kto som. II

Aké sú moje korene, kto som II. Život sa nie vždy vydarí tak ako si to plánujeme, musíme robiť ústupky, zanechať lásku, zmeniť povolanie ,niektoré veci musíme prehliadnuť, zabudnúť, niektoré situácie si prikrášliť, ale keď sa veľmi posnažíme a nebudeme mať na partnera a svoje okolie prehnané nároky, nakoniec môžeme byť i šťastný. Moja mamina sa vždy navonok […]

Pokračovanie článku

Aké su moje korene, kto som.

Keď sme vychádzali dnes ráno z kostola naskytol sa mi pohľad na balón, ktorý klesal na protiľahlú stranu nášho údolia. Možno klesal úmyselne, možno mal poruchu neviem. Pristavil sa pri mne môjho otca bratranec s manželkou, privítali sme sa a objali sme sa. Spolu sme pozorovali klesajúci balón a boli sme prekvapený jeho veľkosťou, keď sa k nám priblížil. Keď vyšla z […]

Pokračovanie článku

Výlet, štiepkovač a cezhraničná výpomoc, môj zaťko, bútľava vrba a cesnaková polievka.

Vrátili sme sa z výletu v kolóne aut , aká býva v okolí môjho bydliska každý deň. Môj zaťko sa pred mestom zastavil v samoobsluhe na umývanie aut, hodil do automatu Eura, vybral umývací proces, naskočila mu minutáž a rodinné sedemmiestne autíčko, v súčasnosti bez zadných sedadiel dostalo svoju dávku šampónu a čistej vodičky. Po hygiene sme sa zasa […]

Pokračovanie článku

Paparazzi, celebrity, konšpiračné teórie, presstitútky, nostalgia.

Paparazzi, celebrity, konšpiračné teórie, presstitútky, nostalgia. Nemôžem spať, lebo mám v spálni komára, či skôr samičku komára. Celé ruky mám už doštípané. Chvíľu som v obývačke pozerala maminu zbierku fotografií v krabici, s ktorými som ani 2 rokov po jej smrti neurobila poriadok. Našla som i fotografiu, ktorá má svoj príbeh. Urobila ju ako paparazzi […]

Pokračovanie článku

Paranoja.

Práve mi volala priateľka Evka, že tie špiny hnusné /rodina z dediny/ jej úplne pokazili pevnú linku telefón, keď ju minulý raz kontrolovali. Pozriem na mobil a tam vidím volá z pevnej linky. „Veď Ti pevná linka funguje, práve mi z nej voláš“. No ale nefungovala, nedala sa a začala mi obšírne vysvetľovať, kedy k tej závade malo dôjsť. “ No tak Ti už […]

Pokračovanie článku

Najkrajšie zážitky počas prázdnin.

Aj také boli témy pre žiakov 8. triedy základnej školy, ktoré mali spracovať ako domácu úlohu po prázdninách, voľakedy dávno. A jeden krásny zážitok vlastne dva, lebo jeden splodil ďalší mám i ja mama onoho času ôsmaka. Bol začiatok augusta a mesto bolo vyľudnené, pretože posledný júlový a prvý augustový týždeň mala fabrika v meste celozávodnú dovolenku. […]

Pokračovanie článku

Škrečok obyčajný domáci.

Zaváram uhorky i keď nám ešte staré zásoby, dnes som ich zavarila 10 fliaš, celkovo mám nových 35 fliaš. Zrazu si pripadám ako moja dnes už po smrti svokra. Po nej pri vyprázdňovaniu bytu môj syn presťahoval všetky jej zavárané poklady do mojej pivnice. Manželova mama zomrela v januári vo veku 98 a pol roka, no zo zásob,ktoré mala mohla vyžiť ešte aspoň 10 rokov. A že […]

Pokračovanie článku
Rusi postupujú - na ruskom území. Partizáni odhalili podstatnú slabosť Moskvy

Rusi postupujú - na ruskom území. Partizáni odhalili podstatnú slabosť Moskvy

18.03.2024 13:00

Aj keď tieto akcie majú malý vojenský význam, odhalili slabosť ruských síl, píše poľský analytik.

Korčok - Pellegrini: Prezidentskí kandidáti po prvý raz zoči-voči

Korčok - Pellegrini: Prezidentskí kandidáti po prvý raz zoči-voči

18.03.2024 20:00

Favoriti predvolebných prieskumov sa stretli v prvom priamom predvolebnom dueli.

Danko odstupuje z boja o prezidentské kreslo, vzdal sa v prospech Harabina

Danko odstupuje z boja o prezidentské kreslo, vzdal sa v prospech Harabina

18.03.2024 10:10

Predseda SNS svoj krok vysvetlil vývojom preferencií a snahou netrieštiť národno-konzervatívne sily.

Žilinka prerozdelil prokurátorov, Lipšic ide na legislatívny odbor

Žilinka prerozdelil prokurátorov, Lipšic ide na legislatívny odbor

18.03.2024 14:55

Prokurátori ÚŠP si prevzali dekréty o ich zaradení na jednotlivé GP SR, kde budú pôsobiť po zrušení špeciálnej prokuratúry.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 90
Celková čítanosť: 232911x
Priemerná čítanosť článkov: 2588x

Autor blogu

Kategórie