Založ si blog

Deň blbec.

Mala som zlý deň. Prezident policajného zboru Tibor Gašpar musí odísť, povedala som si, s iróniou sebe vlastnou, keď mi tabuľa zákaz státia neumožnila zaparkovať cca 5 metrov /žeby to malo byť 30 m?,/ za tabuľou daj prednosť v jazde a s ďalšou tabuľou prechod pre chodcov. Presne tam som občas zvykla parkovať na jednosmernej ulici vedľa obchodného domu COOP v našom mestečku, kým tam dotyčná tabuľa nebola. A nie len ja , ale aj ďalších možno stovka motoristov, stálych zákazníkov uvedenej COOPky. Ak by ma boli počuli organizátori , moderátori protestov za odvolávanie vždy niekoho ďalšieho z vlády „slušnými demonštrujúcimi“, už by mi možno zasielali aj transparent, lebo ajhľa dôvod na odvolanie policajného prezidenta sa už konečne našiel.
No na organizovanie mne podobných slušných ľudí za pseudo dôvody na odvolanie nemám prosto chuť a ani čas. Mám svojich problémov dosť. Ochorela naša mladšia jazvečíčka Dorka z mojej psej svorky. Zo dňa na deň prestala používať v sobotu zadné labky, ešte v piatok sa na ne postavila ale už sa jej podlamovali, v sobotu jej opuchli, a nepomohlo ani postaviť ju na labky a podopierať ju , zostala ležať. Vôbec nechce žrať, len pije vodu a aj to cez injekčnú striekačku. A čo je zlé , že vôbec nespí, hlavu drží hore, akoby tá póza jej najmenej ubližovala. Zavolala som nášmu rodinnému zverolekarovi, ten dnes ráno prišiel pichol jej injekcie a doporučil nakúpiť prípravky na spevnenie kosti. Práve tie som v lekárni v mestečku objednávala. Pretože jedno balenie je cca za 50 Eur a väčšie skladové zásoby zrejme pre tú cenu lekárne nemajú. Neviem koho by som mala dať odvolať za to, že som z choroby Dorky nešťastná.

Keď už som auto vybrala z garáže zviezla som sa aj do krajského mesta, kde som mala vybavovačku na Mestskom úrade. Môj syn ešte v máji minulého roku predal byt a do konca januára tohoto roku sme ten byt z platenia dane z nehnuteľnosti zabudli odhlásiť. Až prišiel výmer. A tak som tam šla aj so synovou generálnou plnou mocou na zastupovanie, tie dane vybaviť. Samozrejme iní platci dane si tie dane prišli už zaplatiť a tak nás tam bolo na centrálnom príjme dosť, no asi tak 70. Pri niektorých okienkach napríklad k pokladnici bolo čakajúcich priveľa. Čakala som asi 20 minút, keď naskočilo moje číslo. Namiesto hnevania sa na seba, mala som zas „chuť“ niekoho odvolávať, asi primátora veď je so Smeru. A tých cca 70 nervóznych ľudí by sa možno pridalo tiež, už také poznámky, že v čase návalu má byť okienok viac som v čakárni započula. Oni zas nezapočuli, že platiť dane môžu aj z pohodlia domova cez internet banking alebo cez poštu, prípadne prísť inokedy, keď najväčšie návaly pominú. No na protestné zhromaždenie za odvolanie by nás bolo neúrekom. Akurát, že transparenty sme nemali.

Včerajší a predvčerajší deň bol krásny, dnes už je obloha zamračená, zrána pršalo, ochladilo sa a fúka vietor. Ďalší dôvod niekoho z vlády odvolať.

No a takých situácií, keď je človek nahnevaný, nešťastný, smutný sám zo seba, zo svojho konania, zo svojej neschopnosti, bezmocnosti, sklamania, chýb a rôznych iných nedostatkov využívajú rôzni politickí pošahanci ako Matovič, ktorí očkujú do ľudí závisť, nenávisť, chaos, rebelstvo voči autoritám. No a tak frustrovaní občania si odventilujú svoju frustráciu na tých , ktorí sú v tomto čase pri moci a na ktorých im ukážu prstom. A to využívajú tí, ktorí sa k moci nedostali, a ani na to aby vládli nemajú inteligenciu, rozvahu, rozum, predvídavosť a ani patričné množstvo voličov, aby vyhrali voľby.

Podstatné je vyhodnotiť si, čo môžeme svojim konaním ovplyvniť a čo nie. A ja som si vyhodnotila. Dodržuj zákony, nariadenia, pokyny a frustrácia sa ti vyhne. A zistila som, že tí slušní ľudia na námestiach tou frusráciou, hnevom na seba samých, zo seba musia veľmi trpieť, keď im ani po mesiaci demonštrovania neprišlo , že by mali začať od seba s odstraňovaním negatívnej energie. Dodržiavať a uznávať zákony, veď terajšia vláda je zvolená zákonným a legitímnym spôsobom. Ministri, policajný prezident, policajti , prokurátori, sudcovia sú pri svojej práci povinní dodržiavať zákony a ulica nemá legitimitu meniť svojvôľne ani jedného z nich aj keď si dajú hoc aký prívlastok, napríklad aj anjelskí ľudia. Ak si to uvedomia, uľaví sa im, zbavia sa závisti, nenávisti, hnevu, vlastného sklamania sa zo seba samých a budú z nich zase normálni ľudia so svojimi kladmi i zápormi a budú spokojne žiť, aspoň do ďalších volieb v roku 2020.

Pán minister Drucker je príliš inteligentný, múdry, dobrý človek, /nemôžem použiť to sprofanové slovo slušnosť/ nedokázal by použiť tie isté spôsoby znevažovania protivníkov ako tie opozičné hyeny denno denne používajú. Znova radím, podávajte na nich trestné oznámenia, všetky ohovárania musia dokázať, nech platia, neviem ako ináč tie hyeny prestanú odrovnávať lynčovaním svojich protivníkov. Politické programy prospešné pre ľudí nemajú a tak používajú to čo najlepšie ovládajú ohováranie, kydanie, udávanie, špiclovanie. Lenže nikomu z nich tráva do neba neporastie, príde i na nich mráz. Len dúfam, že to bude čím. skôr.
Bibina.

Vláda neprispôsobivých ? .

16.07.2020

DEFICIT 12 MILIARD a prečo?. Nedávno som písala o tom ako naša vláda, s mentalitou neprispôsobivých občanov, berie jeden úver za druhým, v júni narástol na 8,5 miliardy, pribudol nákup ďalších štátnych dlhopisov v hodnote 959 miliónov EUR, splatných v roku 2024 a 2027. Teraz som sa dočítala, že upravujú výsledok návrhu štátneho rozpočtu na deficitnú položku 12 [...]

Dlhy ako u menej prispôsobivých.

10.05.2020

Táto vláda si už za dva mesiace existencie požičala 8,5 miliardy EUR. 8.4.2020 1 miliardu. EUR s dobou splatnosti 3 mesiace a 1 miliardu EUR s dobou splatnosti 6 mesiacov, 9.4.2020 1,5 miliardy EUR s dobou splatnosti 10,5 roka, 6.5.2020 1 miliardu EUR s dobou splatnosti 1 rok, 14.5.2020 2 miliardy EUR s dobou splatnosti 5 rokov a 2 miliardy EUR so splatnosťou 12 rokov. Celkom ide na vrub [...]

Po ústupe ochorení COVID 19 vo svete, bezdôvodne obmedzovaní na slobode.

14.04.2020

Som žena z najrizikovejšej skupiny obyvateľstva chránená pred COVID 19 štátom povinnou dlhotrvajúcou karanténou. Ale možno som ten koronavírus už prekonala a mám naň imunitu. Bude štát kontrolovať u obyvateľstva získanú imunitu na koronavírus?. To ma veľmi zaujíma, pretože z EU sa šíria poplašné hlasy /Uršula… /, že naša riziková skupina by mala mať [...]

znásilnenie. násilie, týraná žena,

Amnesty: Situácia v oblasti ľudských práv na Slovensku sa v roku 2023 nezlepšila

24.04.2024 09:14

Slovensko ani v minulom roku neratifikovalo Istanbulský dohovor.

nevidiaci, Levoča

Nevidiaci v dnešnom svete: ohrozuje nás čoraz viac nástrah a prekážok

24.04.2024 09:00

Zrakovo postihnutí vyzývajú projektantov a investorov verejných projektov, aby sa na svoje diela dívali aj z pohľadu ľudí bez zraku.

veliteľská budova, Banská Bystrica

Pôsobili v nej povstaleckí hrdinovia Golian a Viest. Veliteľskú budovu rezort obrany vynoví za takmer 13 miliónov

24.04.2024 07:00

Je dôležitou súčasťou našej histórie a zaslúži si pozornosť, zhodujú sa Banskobystričania pri pohľade na tamojšiu pamiatku v podobe Veliteľskej budovy.

vojna na Ukrajine, Kyjev, cintorín

ONLINE: Rusi obišli nedávno vybudovanú ukrajinskú obranu. Balík pomoci schválil aj americký Senát

24.04.2024 06:00, aktualizované: 08:59

Dobytie Očeretyne znamená, že sa Rusku podarilo obísť severné krídlo nedávno vybudovanej ukrajinskej prednej línie, vrátane mínových polí a zákopov.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 90
Celková čítanosť: 234417x
Priemerná čítanosť článkov: 2605x

Autor blogu

Kategórie