Založ si blog

Môj predvolebný prieskum.

Do mestečka chodím tak raz za týždeň , urobiť si väčší nákup a vybaviť si veci, ktoré sa nedajú vybaviť z domova . Napríklad k lekárovi, ku kaderníčke, zubárke, do klubu dôchodcov zaplatiť členské, do T. Mobilu vybaviť zľavu na telefón s internetom , objednať sa na STK a podobne. Tak to bolo i včera a z jednej mojej včerajšej akcie Vám ponúkam predvolebný guláš.
V klube dôchodcov mávajú v stredu popoludní dôchodcovia stretávku. Ja som sa zastavila zaplatiť členské, kartu klubu dôchodcov občas využívam pri návšteve kúpeľov na zľavu. Zavoňala mi čerstvo uvarená káva a tak som si ju v klube objednala a nakoľko som mala väčšiu časť pochôdzok vybavené, povedala som si posedím si so seberovnými, porozprávam sa. V klube bolo plno žien, pri jednom stole i zo 6-7 mužov. Hučalo to v miestnosti ako vo včeľom úli. Pohľadom som hľadala známu tvar, vedľa ktorej by bolo prázdne miesto, no nakoniec som zaparkovala pri mne neznámych 4 ženách, pri stole, kde ležala podpisová listina.
Predstavila som sa a začala som počúvať. Pani naproti mne sa mi prihovorila s tým, že moje meno je jej známe, zistili sme , že poznala môjho manžela, pracovali v jednej firme. Ostatným za stolom sediacim som bola neznáma. Počuli ste akú vilu má Počiatok v Španielsku, spýtala sa hlasno druhá suseda oproti mne sediaca, koľko nakradol ?. Aby sme sa v tej vrave počuli museli sme trochu kričať. No ja hovorím, vo Francúzku a z toho obrázku sa dá máločo usúdiť, možno že i ja mám takú a možno i väčšiu. V našich mestách a dedinách majú za neprehľadnými plotmi rýchlo často i podvodmi zbohatlí podnikatelia , ako je i Matovič, takých a možno i väčších víl omnoho viac. A verte boja sa o majetky, možno preto podplácajú novinárov a opozičných politikov na zmenu vlády. A hovorím, nikdy neverte zlodejovi , ktorý kričí chyťte zlodeja. Susede vedľa mňa zvonil telefón, volal jej manžel. Aby sa počuli musela ísť na chodbu. Keď sa z chodby vrátila pustili sme sa do reči. Hoci je jej manžel už dôchodca musí ešte pracovať pretože ich dcéra chodí na vysokú školu a z dôchodkov by ju nebolo možné financovať. Dcéru ako tretia dieťa mala, keď mala 40 rokov a nakoľko už i synovia mali vysoké školy ukončené chceli vzdelanie dopriať i najmladšej. Trochu sme sa pochválili so svojimi potomkami, ale v tej vrave som jej nestihla povedať, že aj vďaka relatívnemu pokoju a stabilite, ktorá tu posledné obdobie vládla mali jej deti možnosti zadarmo vyštudovať.
Jedná pani z organizátoriek nám na stoly pridala plagáty neparlamentnej strany a ďalšie roznášali neparlamentné víno. S poznámkou, že oni ako organizátori v klube nás nenútia túto stranu voliť ,“ ale keď dávajú tak treba brať“/toto je moja poznámka/. Zároveň upozornila, že táto strana bude mať dnes stretávku s voličmi v mestskom klube, kde i nás dôchodcov pozývajú. Potom nás informovala, že i niektorí občania nášho mesta sú na kandidátnych listinách niektorých strán. Vymenovala mená občanov i strany na ktorých kandidáti na kandidačných listinách sú. Ku cti jej slúži, že nenabádala koho voliť, upozorňovala že je to voľba každého z nás. Ja som sa pri stole priznala, že budem voliť Smer. I známa môjho manžela mi pritakala. Ostatné tri podľahli klamaniu novinárov a opozičných politikov, argumentami kradnú však aj ten to prehlásil a v novinách písali.
Zostala som zo všeobecného prehľadu politiky u nášho stolu smutná. A potom verte klamárom novinárom a opozičným politikom, že dôchodcovia a nevzdelaní ľudia volia Smer.
Dopila som kávu a rozlúčila sa so spolu sediacimi. Nie preto žeby mi ich spoločnosť vadila. Každá spoločnosť človeka obohacuje, ale mala som parkovné na ulici zaplatené len na hodinu a neriskujem platiť pokuty.
Dnes len toľko. Po po voľbách možno viac.
Bibina.

Vláda neprispôsobivých ? .

16.07.2020

DEFICIT 12 MILIARD a prečo?. Nedávno som písala o tom ako naša vláda, s mentalitou neprispôsobivých občanov, berie jeden úver za druhým, v júni narástol na 8,5 miliardy, pribudol nákup ďalších štátnych dlhopisov v hodnote 959 miliónov EUR, splatných v roku 2024 a 2027. Teraz som sa dočítala, že upravujú výsledok návrhu štátneho rozpočtu na deficitnú položku 12 [...]

Dlhy ako u menej prispôsobivých.

10.05.2020

Táto vláda si už za dva mesiace existencie požičala 8,5 miliardy EUR. 8.4.2020 1 miliardu. EUR s dobou splatnosti 3 mesiace a 1 miliardu EUR s dobou splatnosti 6 mesiacov, 9.4.2020 1,5 miliardy EUR s dobou splatnosti 10,5 roka, 6.5.2020 1 miliardu EUR s dobou splatnosti 1 rok, 14.5.2020 2 miliardy EUR s dobou splatnosti 5 rokov a 2 miliardy EUR so splatnosťou 12 rokov. Celkom ide na vrub [...]

Po ústupe ochorení COVID 19 vo svete, bezdôvodne obmedzovaní na slobode.

14.04.2020

Som žena z najrizikovejšej skupiny obyvateľstva chránená pred COVID 19 štátom povinnou dlhotrvajúcou karanténou. Ale možno som ten koronavírus už prekonala a mám naň imunitu. Bude štát kontrolovať u obyvateľstva získanú imunitu na koronavírus?. To ma veľmi zaujíma, pretože z EU sa šíria poplašné hlasy /Uršula… /, že naša riziková skupina by mala mať [...]

Trump atentát

FBI potvrdila, že Trumpa zasiahla do ucha guľka atentátnika alebo jej fragment

27.07.2024 08:58

Federálny úrad pre vyšetrovanie ukončil dohady a konšpiračné teórie ohľadne príčiny Trumpovho zranenia.

Usain Bolt

KVÍZ: Najslávnejší olympijskí víťazi všetkých čias, poznáte ich?

27.07.2024 08:35

V Paríži sa práve začali hry XXXIII. olympiády a my sa pozrieme do histórie. Kto sú najúspešnejší športovci všetkých čias? Otestujte sa.

vojna na Ukrajine, Grad

ONLINE: Šéf estónskej rozviedky: Putin má zdroje na vojnu aj v roku 2025, ale tiež ťažké straty

27.07.2024 07:10, aktualizované: 07:56

Ukrajine sa podarilo odvrátiť veľký ruský útok v Doneckej oblasti - Rusko napreduje, ale s veľkými stratami, uviedol šéf estónskej rozviedky Ants Kiviselg.

krizovatka-d1-d4

Diaľnica D1 v smere z Trnavy do Bratislavy je do obeda uzavretá

27.07.2024 07:04

Diaľnica D1 v úseku od 27. do 12,5. kilometra v smere z Trnavy do Bratislavy je do 12.00 h úplne uzavretá.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 90
Celková čítanosť: 238425x
Priemerná čítanosť článkov: 2649x

Autor blogu

Kategórie